marieke.reismee.nl

Bikkels in Baskenland

En een goeie dag!

We zijn vandaag, zo hard als onze hollandse benen en arme enkeltjes en knietjes ons konden dragen, naar Pampelona gelopen. Gisteren (vrijwillig) een toch van rond de 25 km gemaakt waardoor we vandaag niet zo ver hoefden, slechts 18 Km. Het mag duidelijk zijn dat we vrij overmoedig waren want vandaag was erg zwaar. Zo zwaar zelfs dat we morgen een dagje in deze prachtige stad blijven.

Het weer is tot nu toe helemaal geweldig. Rond de twintig graden en de laatste dagen lekker de zon op ons bolletje.

De camino op zich is al zo´n ongelooflijk leuke beleving dat ik bij deze iedereen (die een goed werkend paar benen, teentjes, knietjes, middenvoetsbeentjes etc etc) aanraad hem ook te lopen! De bergen zijn prachtig en we hebben precies het juiste seizoen uitgekozen lijkt wel. Bomen in alle kleuren rood, warm maar niet te, druk maar nooit vol, heerlijk!

Marie en ik raken ook onwijs aan elkaars aanwezigheid gewent, wordt nog moeilijk als we ooit nog los van elkaar willen functioneren. Alles tot nu toe nog koek en ei, maar geef ons nog twee weken.....

Wij gaan hier vrolijk door, hopelijk daar in Holland ook alles goed met iedereen. Leuk dat jullie zo reageren, het is fijn van mensen te horen. Dank jullie wel!

Veel liefs, Lieke (en ongetwijfeld van Marie die ergens met knappe mannen aan het socializen is)

Maurits

Klinkt goed allemaal! Wel een goed idee om morgen een rustdagje te houden. Hier alles rustig. Doe Marieke de groeten

conny

Lieve schatten , wat gaan jullie toch geweldig, en wat heerlijk om zo te genieten van de prachtige omgeving.
Geniet lekker van jullie welverdiende rustdag.
Kus

Paulalala

Mooi mooi! Keep up the good work zou ik zeggen. Maar hoeveel dagen denken jullie dat de hele toch gaat duren dan? En Mary, lijkt het wat op de Colca Canyon of is de blarenhoeveelheid minder?
Nou, geniet (maar niet teveel van de mannen hè?)!
Xx Paula

Anke

Walk on!!! (tomorrow)
XAnke

Frank

Mooie verhalen!

succes met lopen en lopen en lopen en ...

gr Frank

Hanna

Af en toe een dagje vrij mag best! Laat die beentjes maar goed uitrusten! Al veel blaren?

xxx

Nol

Zo, aardige stukjes lopen elke keer!! En, zijn er nog stieren of tomaten langsgekomen in Pampelona, of heb ik dan helemaal de verkeerde stad voor me?? :P
Viel spass!!

Cindy van Pagée

Lieve schat, wat een prachtige foto's hebben jullie geplaatst en heerlijk die verhalen! We zijn zo trots op jou en denken veel aan je. Doe Marieke de hartelijke groetjes, dikke kus van Cindy, Mark en kusje van Jesse