marieke.reismee.nl

thuiskomstdatum: 28 april!

hallo!

Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar m'n portemonnee uitknijpend vallen er nog maar een paar muntjes uit.. dus ik kom thuis!

Het ticket is geboekt, op 28 april kom ik om 13:20 aan op Schiphol.

Je hebt het al tussen de regels door kunnen lezen; ik heb er veel zin in om jullie allemaal weer te zien en om lekker te gaan werken en m'n dingetjes te doen! Dus zo erg is het niet. Nu nog even van de Senegalese uitbundigheid genieten!

kus Marieke

Reacties

Reacties

Lieke

Hiep hoi hiep hoi, niet dat het tof is dat je geld op is maar als dat betekend dat ik je binnen twee weken in de armen kan nemen, JEEJ! Geniet nog even heel veel en tot gauw!!!

x

AaL

Jeej! Spannend! Leuk! Fijn! Hoera, ons schaapje komt thuis! XXLiefs!

Ien

Yes!!!!!Fijn Miek, we zullen de zolder vast vrijmaken!!!!
Nog even vrij plannen en dan op naar Schiphol!!! Eindelijk..........Welkom!!!

Boudewijn

Welkom thuis!

Hanna

Yoehoe!!! Dat wordt een feestje... Volgens mij wordt t wel weer even omschakelen!!
Tot snel!

xxx

Annet

Het zij zo. Aan alles komt ten slotte een eind. Hou ons nog wel even op de hoogte van van je laatst avonturen. En natuurlijk.... welkom thuis!!!!!!!!!!!!

adriane

leuk dat je weer terug komt! dat zou tijd worden..
ha ha

Esther

Marieke Darling!
Wat jammer dat de centjes op zijn, maar wat FIJN dat je weer thuiskomt!
Mijn picknick-kleedje ligt al klaar en de biertjes staan al koud voor een zonnig dagje Vondelpark ;-) Eindelijk weer lekker bijkletsen!

Tot snel! Dikke kus van Ezzie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!