marieke.reismee.nl

Nu voor het echie...

Goed, het spaanse strand hebben we inmiddels achter ons gelaten na een laatste duik in de atlantische oceaan. Met de trein en bus naar de plek des onheils, hier waar we onze onschuld zullen verliezen. Het dorpje ziet er ontschuldig uit maar ondertussen bevinden we ons in het epicentrum van Jeanines regime. Bewapend met een deegroller joeg ze ons de keuken uit toen wij met onze tomaatjes en soepje probeerden te koken. Voorts, brood inleveren en aan de meer hongerigen onder ons geven, afgewassen bordjes in kokend heet water dopen om vervolgens de keuken uitgejaagd te worden. Morgen om zes uur zal ze ons, ongetwijfeld met stemverheffing en de nodige non-verbale-actie, ons warme bedje uitjagen. Help ons!

Nu even serieus. Het dorpje is geweldig, mensen zijn lief en gastvrij. Maar wezien enorm op tegen morgen, een tocht waar iedereen ons bang voor maakt en waarvan we niet weten of onze ongetrainde beentjes ons kunnen dragen. 27 km lopen, 1200 meter klimmen en geen overnachting onderweg mogelijk. En onze tassen bleken geen acht, maar 12 kilo te wegen. En dat is toch gewoon oneerlijk! We putten kracht uit onze medepelgrims die in ons geloven. Bovendien is het hierna een eitje, als we dit overleven, natuurlijk.

Nu naar bed, kunnen we Jeanine morgen opwachten, hehe.

DAAAAAAG

Ineke

Oei, dit klinkt allemaal wel serieus. Dat wordt doorbijten, afzien, en doorgaan! Toch nog maar wat uit die tassen gooien?? Maar niet de blaren/voetverzorgingspullen. Kon je nog wel eens nodig hebben. Meiden, kom op, zet je beste beentje voor. Jullie zijn keien!! Liefs!

Eline

Hou vol meiden!!

Succes!

xx
Elien

En houd ons op de hoogte!!

Boudewijn

Oei! Ben ben erg benieuwd naar jullie volgende bericht!!! (overigens; een beetje redelijk weer??? Hier regent het gestaag door; kun je toch beter een eindje in de zon lopen, nietwaar, en ach, zo'n tasje op je rug, je hebt het zelf gepakt, of laten jullie na de eerste twee kilometer een spoor van achtergebleven 'nuttige maar toch te zware' spullen achter, als moderne kleinduimpjes, die dan opgepikt worden door de hongerige, hologige pelgrims na jullie?)

AaL

Daar gaan ze... Jullie kunnen het hè!! Denk aan wat ik denk (bij jullie gestap), en het gaat he-le-maal lukken! En Marieke; sleep Lieke erdoor! Lieke; praat Marieke er doorheen, jullie kunnen het! X

Hanna

Jemig, jullie zijn bijna niet bij te houden! Wat is de reis snel gegaan naar dit punt!!

Maar goed, nu gaat natuurlijk het echte werk beginnen. Nog even een hart onder de riem (weegt ook weer een kilo, maar je moet er wat voor over hebben...) Jullie kunnen het! Ook al beginnen die benen te trillen, de blaren te bloeden, de longen te knappen... Doorzetten! Denk dat je na die 27km de wereld aankan (en dat kunnen jullie)!

Dus zet m op!!!

Kus

Conny

Wat een spannende dag hebben jullie gehad, en wat gaan jullie toch geweldig, en bedenk maar als jullie vanavond met jullie tere voetjes in een heerlijk warm badje water zitten, dat je nog maar 773 kilometer moet,
Maar jullie doen het wel, dag lieve schatten.

Daan

You go girls! Volgens mij gaat het helemaal goed komen, dit is wat jullie kwamen doen dus dat gaat linksom of rechtsom gebeuren ook... Succes en groetjes

Andrina

He marieke, leuke verhalen schrijven jullie en erg leuk dat je eraan gedacht hebt om het te sturen. Geniet met volle teugen! hartelijke groet

Maurits

Jemig, dat wordt zeker afzien. Maar dat gaat jullie wel lukken. Het is wel zuur dat je meteen met een monsterklim moet beginnen... Nou ja, tanden op elkaar blik op oneindig en vergeet niet : Getting there is half the fun!

Doe voorzichtig!

Paula

Marieke die kan het wel! Ik weet 't uit ervaring ;-)
Nou meiden, zet 'm op en sterkte!

XP

Stefan

Have fun!!

De Sjaak

Jeez, 1200 meter sijgen en 27 lopen. Da's veel en ver voor een beginnende tocht!! Hopelijk hebben jullie genoeg leuke liedjes ingestudeerd om jezelf de berg op te jodelen!