marieke.reismee.nl

Dusch....

En toen, lieve mensen, was het tijd voor Spanje....

Omdat wij geen dames van het halve werk zijn doen we het hele lift-ding maar goed en bevinden we ons nu in Spanje. Jawel, we konden het niet laten (lees: zijn bezweken onder de druk die spaanse charme envriendelijkheid heet), en hebben een lift naar San-Sebastian aangenomen. Het had nog erger kunnen zijn, we waren praktisch onderweg naar Madrid (dankjewel Etienne). Maar goed, Madrid was misschien iets te veel van het goede, vooral als we die (steeds meer naar de verre toekomst verschuivende) Camino nog willen lopen.

We hebben een heel leuk hostel gevonden, maar vijf minuten lopen naar het strand (strand? YESH BABY!!!!een keer struikelen en met je giecheltje hups, zo in de Atlantische oceaan), lieve mensen, veel ruimte, gratis internet en geen geld (bijna geen geld). Allebei met een wijntje achter de computer. We zullen zo wat mooie foto´s uploaden, is misschien wel leuk, of pijnlijk, hehe.

Adios!! Hasta la basta! Liek en Marie!

Kaartje

jullie zijn gewoon voorbeeldige lifsters!! Ben benieuwd naar de nieuwe foto's.
Heel veel plezier en liftsuccessen ;)
XXX

Boudewijn

Wouw, dat gaat wel super snel zeg! En even omschakelen; tevoren zitten wij hier met bewondering en medelijden en ook iets van 'nou, die liever dan ik' ons voor te stellen hoe jullie zwoegend met kapotgelopen blaren bergpaadjes op- en afklauteren, blijken jullie nu een soort semi all-inclusive naar de spaanse stranden te krijgen! Maak me nog meer jalours met nieuwe foto's en verhalen!

Nol

Wat supergaaf! Al zo'n eind onderweg! Maarre, wat doet Conny daar op de foto? Is ze stiekem mee voor noodgevallen? :P Of had ze jullie het eerste stukje weggebracht? Nou, hartstikke veel plezier nog met het luxeleventje in het zuiden!
Gij zijt gegroet! :D

Jeannine Vancrayelynghe

Toffe reis. Geniet van zon en zee!! Als je je terug bent dan kom je maar gauw langs om de reisverhaal in person te vertellen!!

Groetjes,
Jeannine Vancrayelynghe