marieke.reismee.nl

nous allons avant garde!

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

liften is eng, mensen zijn niet te vertrouwen en na een hele dag in een klein dorpje bij antwerpen in de regen te hebben gestaan vinden we het welletjes en willen naar huis! BHUhahAha

Lieve kijkbuiskinderen, wij komen niet meer terug. Na alleen maar rondgereden te zijn in jaguars, BMW s, audi A8-en hebben we besloten deze levensstijl beter bij ons past dan de fiets. Neem nou gisteren; laatste lift van de dag van een poppig zakenmeneertje bracht ons met een dreunende 50 Cent en 160 KM P/U langs Paris terwijl de zon met haar laatste stralen de skyline verlichtte. Dat deze man vervolgens, zonder wederdienst, ons hotel betaalde, leek ons niet meer dan vanzelfsprekend.

We hebben net een wijntje gehaald, camambert, druifjes en een stokbrood die wij aan de prachtige rivier hier op gaan peuzelen.

Life is good! Liefs, Lieke en Marieke

Sylvia

Dankzij Petra volg ik jullie reis. Wat een goed idee om in de herfst de zon op te zoeken. Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Goede reis verder!

Ineke

Wauw!!! Hier valt mijn mond van open! Wat zijn jullie al ver gekomen zeg en hoe!!!!
Alleen...hoort dat zo dat water daar in de straten of is het (Bordeaux)wijn?

boudewijn

super!! Dat ziet er heel goed uit!

Vaar Annika

Hei Hon, dont understand shit of what you are writing, dont you Dutch people know how to write in Norwegian ? heheheheh miss you lots, I am here in Zipol. Why dont you send me a mail in english or spanish telling me about your trip.

Love the fotos.

Esther

Hahahaha!!!!!
Wat goed zeg! Fijn dat jullie reis ook echt begonnen is!En wat gaan jullie snel! Lang leve de patserige zakenmannetjes, dat er maar veel op jullie pad mogen komen!

Veel liefs uit het prrrrrrrachtige Mexico!
Ezzie

Conny

Dat gaat snel, op naar nog een paar van die mooie auto's, en het lopen kan beginnen.
kus

Kaartje

Hoe doen jullie dat?! Zeker jullie vrouwelijke charmes in de strijd geworpen bij die voorbijzoevende zakenmeneertjes ;) Ennuh, je bent nu in het allermooiste wijnland ter wereld, dus wel mooie wijntjes proeven hae!
Heeeeeeeel veel plezier nog op jullie roadtrip
Liefs van een meisje dat in 2 weken drie enorme papers eruit moet stampen (aaaaaaaaargh!!) Kortom: wat hebben jullie 't goed!

Bart

My god man!!

Ah, lekker dat het lekker gaat. Ja, als je lift, doe het dan in stijl wohoo!!

Paulalalala

Jemig! Als jullie zo snel gaan gaat het wandelen er ook snel aankomen. En dan heb je geen 50 cent om je knallen en geen 160 km/u en geen snelle zakenmannetjes hoor! Nou meiden, het klinkt goed!
Geniet lekker en drink een wijntje op het meisje dat deze zaterdagavond (jaha: ZATERDAGavond) moet studeren....
Kuskus!

AnkE

Bonsoir Mademoiselles! Ça va? Ça va bien, volgens mij! Ziet er goed uit en de verhalen klinken als een waar lift-avontuur. Voorspoedige reis! Salut, Anke

Kees

Nou dat schiet lekker op! Heerlijk zulke liften.
Jullie verdienen het dubbel en dwars! Geniet ervan.
Wie weet volgende keer en limo met champagne.

Heel veel plezier en sterke met het lopen.
(Of willen jullie nu alleen nog vervoerd worden in luxe wagens.)

Groetjes Kees & Sally

conny

Ik zit met Yelda even op jullie site, om haar te laten zien hoe het werkt.
Kus