marieke.reismee.nl

zee van zand

hallo!

hoe gaat het met jullie?

sorry voor mijn internet-luiheid.. er zijn gewoon teveel andere dingen te doen hier!

op dit moment worden de dromedarissen klaargemaakt en trekken we voor 2 dagen de woestijn in. Dat betekent datik morgen op mijn verjaardag trakteer op zandgebakjes!!

ik schrijf jullie achteraf, liefs Miek

Kaartje

Zandgebakjes zijn mijn favoriet!!!
Alvast een fijne verjaardag meis.
Hele fijne dag daar in het verre zuiden.
Dikke kus,
Kaartje

boudewijn

Bewaar wat zand voor me!!

Paula

Geniet er van! De woestijn is super! XP

lieneke

lieve marieke,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en wat een geweldige manier om het te vieren! alhoewel ik me af vraag of je wel kaarsjes op je zandgebak kunt krijgen....

ik hoop dat je nog steeds een geweldige tijd hebt en kijk uit naar je volgende verhalen en foto's. veel liefs uit ierland.

Annet

Mariekelief

Dat belooft een onvergetelijke verjaardag te worden. Alvast van harte gefeliciteerd en be inspired!!!

Veel liefs
Annet en Jan

PS je was vanavond nog aanwezig in ons gesprek, want je ma was hier.

Noor

Ha Marieke,

Een heel goede verjaardag in het Marokkaanse zand! Gaaf dat je in de woestijn bent, ik ben benieuwd naar je foto's! Geniet!
lief,
Noor

SAKO

Als je maar niet zeeziek wordt van t gewiebel van die drommedarissen. ! :-D

Greetz, S.

Esthert

Heeey Jarige!
Heel erg gefeliciteerd met je 27e verjaardag! dat de zandtaartjes maar heerlijk mogen smaken ;-) 27 is heus nog niet te oud om lekker in een grote zandbak rond te banjeren!
Lieve Miek! Enjoy!

dikke kuz van Ezzie

AaL

Gefeliciteerd!!!! En dat je nog maar een hele grote meid mag worden (maar niet te groot, want anders krijgen de dromedarissen het zo zwaar... ;) )
Denk aan je!
XXA

Ien

Lieve Miek,
Ook hier nog even: hieperdepiep voor jou!!!!!!!!!!!!!!
Geen kaarsjes op je zandgebak, maar waarschijnlijk wel miljoenen sterren boven de zandbak. Denk dan maar even aan ons als je daar naar kijkt!!
Heel benieuwd hoe je ervaringen in en van de woestijn zullen zijn. En je foto's natuurlijk!!
Veel liefs, knuffel en tot horens!
Ien

Hanna

Miekie!!!

Happy b-day... Of in het arrabisch gezegd: granisccha acgokrazz!!

Maak er een leuk feestje van, daar in de woestijn! En dan doen we het nog even dunnetjes over als je terug bent...

Enjoy your trip.

Heel veel liefs en een dikke kus
Hanna

Mary I.

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday dear Mary
Happy birthday to you!!!!!!!!

Maurits

Klinkt als een feest daar in de woestenij. Maak je dat ook nog een mee!

Veel plezier en gefeliciteerd.