marieke.reismee.nl

Marokkerst!

Heeeeeeeeeey allemaal, fijne kerst!!

Ik heb niet bepaald een kerstgevoel, maar dat maakt niks uit!

Samen met Leo en Hanna ben ik in Fes, Marokko en... het land gaat al onze verwachtingen en zintuigen te boven!! Echt heeeeeeeel indrukwekkend, we lopen met open mond te kijken naar alle drukte om ons heen. Heel apart. Supermooie stad en de mensen zijn tot nu toe erg vriendelijk geweest, echt zoveel hulp gehad! Alsof men de negatieve reputatie wil tegengaan. Is bij mij gelukt!

Binnenkort een uitgebreider verhaal, nu lekker een kop muntthee drinken.

Liefs!

Reacties

Reacties

Ien

Hoi lieve luitjes!!! Blij te horen dat het daar goed toeven is. Hier een beetje stille kerst, tot nu toe, jullie zo ver weg, snik. Maar morgen hebben we een huis vol om dat te compenseren. Veel liefs, ook van pa, Ien

Kaartje

Zo dat moet gek zijn om kerst daar te vieren ;) Hier gaan we een koudeperiode tegemoet met grote kans op natuurijs!! (hoe lang is dat geleden!) Geniet ervan meis en alvast een heel erg gelukkig 2009! (ook in Marokko?)

Dikke kus van Kaartje

Sako

Heyy!!!
Volgens mij moet je echt naar de woestein daar in Marokko. Maar volgens mij zijn er ook een heleboel leuke hippe tenten om te loungen daar! (veel leuke verhalen over gehoord van iemand die daar lange tijd als reisleiders heeft gewerkt)
Veel plezier daar!

Kathy

Hola Maria,feliz navidad y espero que vas a tener un super bien ano nuevo en marruecos! Abrazos y besos hasta donde estes :)!!!!

Paula

Gaaf, Marokko! Je moet echt proberen de Sahara te bezoeken, ik durf te wedden dat je dat erg indrukwekkend vindt! Fijne warme kerst, hier is het brrrrr (ben nu helemaal verkleumd van een avondje soepbus... brr). Liefs en kus! Paula

Maurits

Klinkt goed. Jij in ieder geval nog een fijne jaarwisseling! (een echte Kerstwens is er een beetje bij ingeschoten.. . oeps...Sorry)

Coby

Ha Marieke,

Jij blijft voorlopig nog wel weg he...
Helemaal naar je zin?
Hier hebben we lekker geschaatst.
Verder gaat het hier goed. Ik ga over een paar weken naar de lenteschool. Ik vind het erg jammer dat je er niet bij bent. Altijd zo gezellig met je. En nu zonder mijn vrouwelijke maatje in een mannenhuis... brrrrrrr...

liefs,
Coby

AaL

Waar blijft dat nieuwe verhaal nou? Ik ben bezig met mijn Ruslandstory. Ik ben alleen niet zo goed in kort en bondig, maarrr it's coming! Hope you're okay! Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!