marieke.reismee.nl

fotooos!

weer een paar fotootjes, binnenkort mét verhaal!

Reacties

Reacties

Nol

Aloha!!

Is al weer een tijdje geleden dat jullie een verhaaltje erop hebben gezet! Ik begon me al zorgen te maken ;) Gaat alles nog altijd goed en wel? Hebben jullie al slaande ruzies gehad? Haha, ies een graap! Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal! Hoop dat het daar net zo'n weertje is als hier, echt ideaal zoals het hier nu is, strak blauwe lucht, gok zo'n 18 graden (mij kennende zit ik er heel erg naast) en lekker windstil! Wat een prachtige foto's hebben jullie trouwens weer gemaakt, echt gaaf!

Placer todavía deseado mucho! (zoek maar uit wat dit wel niet mag betekenen!)

Nol

Maurits

Mooie plaatjes weer!

En.... jullie komen steeds dichterbij.

@ Lieke : Mis je
@ Beiden : Hou vol!

Ineke

Hoi lieve dappere dodo's
Ik vind het echt geweldig zo goed jullie het doen!!!
Petje af! Mooie foto's ook, geeft wat meer beeld van jullie 'eenzame' tocht, nou ja wel omringt door mannen. Het zal wel een goed gevoel geven dat jullie al ruim over de helft zijn. Ga zo door!!
Liefs, Ien

Laila

Wow!!! Ik heb net al jullie verhalen tot nu toe gelezen en de foto's bekeken en het ziet er echt geweldig uit!!! Wat een tocht! En wat een bikkels zijn jullie inderdaad! Echt super!
Heel veel plezier nog verder en succes!!!
Ik lees vanaf nu met plezier jullie verhalen en bekijk jullie foto's!
Liefs, Laila (en ook van Floris)

Hanna

SUUUPPPEER mooie foto's!! Die beschrijven al heel veel, mooie natuur, vroeg opstaan en niet te vergeten veeeeel lopen... Hele ervaring lijkt mij!

Kijk uit naar jullie volgende verhaal (of/en foto's)

xxx

Daan

Op de foto's ziet het er soms echt veel barrer uit dan ik had gedacht, echt een beetje dat middeleeuwse kruistochtengevoel... De koffieautomaat is dan weer een schril contrast.
Te gek dat jullie in zo'n korte tijd zijn afgehard tot doorgewinterde pelgrims.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie er over een tijdje aan toe zijn, en of jullie nog op kunnen houden met lopen ( Met als gevolg Forrest Gump- achtige taferelen met versleten schoenen en een kapsel waar je kippen in kunt houden)
Alvast heel veel succes met de rest van jullie tocht, en ik ben benieuwd naar jullie verslagen en fotoos.
Groetjes Daan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!